Kortkurs 20 mars i Torslanda, del 2

Alster nummer två den här dagen var ett staflikort.

även detta var nytt för mig så jag lärde mig det och fick massor med ny inspiration vad jag kan göra sen…

Pappersbitarna vi använde var redan utskurna. Det undre pappret 28 cm långt och det bigades på 14 cm och där efter på 7 cm. Vad det är för märke på pappret vet jag inte, sorry. Stämpelarna kommer från ”The Greeting Farm” och vi färglade dem med promarker pennor. Border punch från Fiskars.

Ett charmigt kort tycker jag!

3 svar to “Kortkurs 20 mars i Torslanda, del 2”

  1. petra Says:

    Fina kort du gör. Ser fram emot att få se mera.

  2. Jonna Says:

    Jättefint kort!

    Tack så jättemycket för besöket på min blogg. Och för kommentaren. Otroligt roligt med nya människor skriver något.

    Hit får jag komma tillbaka fler gånger och spana.

Kommentera

