Påskkorten är klara!!!

Hurra!

Mina påskkort är redan klara!

Jag har använt två gamla stämplar från panduro, olika enfärgade A4 papper, orange gitterlim samt ”3D-lack”. Alfabetet jag använt mig av är: ”Cutting Die 9-pack Tadpole Alphabet”, faktiskt himla enkelt och snyggt. jag blev poositivt överraskad. Jo, just det… ett av korten har alfabetet: ”Sizzix Sizzlits Decorative Strip Alphabet Die – Wingo Zingo”

De flesta är i storlek 10,5×14,8 cm, dvs jag har delat ett A4 på längden till två kort och därefter vikt pappret på mitten. Två kort är 10×10 cm och ett gult kort är 6″x6″ men det tycker jag blev förstort när man har så lite utsmyckning på.

 

 

3 svar to “Påskkorten är klara!!!”

  1. Jessica Says:

    Jättefina kort! Gillar den stämpeln, gullig. Stilrena snygga kort du gör!

    Kram Jessica

  2. Gunnel Says:

    Vi blev jätteglada som fick dina påskkort
    Kram
    Mamma

Kommentera

